Volgers

vrijdag 15 oktober 2010

Geen kaart vandaag maar wel een hoop..........




Goeie avond,
Soms vragen mensen wel eens of ik ook een knutsel kamer heb,
Nou en of gewoon in de woonkamer ,hihi aan de grote tafel en als ik dan eenmaal lekker op dreef ben komt het er zo uit te zien
Ik heb ook 2 touwtjes gespannen waar de laatste creaties aan hangen,er hangen ook 2 kaartjes bij die ik heb mogen ontvangen van Mina Pnkpuds en van Bev Allthe things I love bij deze dames heb ik ooit een candy gewonnen en kreeg ik er een kaartje bij
Ook staat er een geweldig easel kaartje van Martine kaartje maken kreeg ik als verrassing voor mijn verjaardag
Het nadeel van in de woonkamer is dat ik het ook weer moet opruimen hihi

Nog een fijne avond verder
XXX Heidy

9 opmerkingen:

Liz's creative corner zei

Hi Heidy, wow your craft space looks interesting, congrats on your candy wins,I don't like the cleaning bit either lol, hugs Liz xx

Lia zei

Oh Heidy, en ik maar denken, dat mijn kamertje er rommelig uitzag haha, ik krijg binnenkort een kast voor mijn scrappapier, is in de maak, zit nu in 6 bakjes en dat is véél te weinig natuurlijk.
Maar gelukkig is dit geen rommel, maar allemaal ideeen.

groetjes Lia

karen zei

Hello Heidy, ooh cool pic of your craft space, just needs a little tidy up!! Well done on your win ( I think). Karen xx

Leonie zei

Nou kan ik eindelijk zien hoe jij aan de freubel bent in de woonkamer Heidy!! :D :D
Ik zit thuis ook altijd aan de eettafel en ik herken het helemaal ;-).

Een heel fijn weekend en groetjes,
Leonie.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Wauw Heidy, wat kan jij een rommel maken zeg, ha ha ha.
Ik heb sinds een paar maanden mijn eigen hobbykamertje, is wel lekker hoor, maar ik moet zeggen, ik ruim steeds als ik wat af heb weer netjes op, is een tik van mij.

groetjes jolande

Anneke zei

leuk om te zien hoe een ander bezig is.
fijn weekend, en knutsel plezier

Mina zei

your crafting space is fab and crammed full of goodies Heidy...Im so pleased my card is hanging in it, makes me so proud...and believe me your space is much tidier than mine
Mina xxx

Tineke's hobby zei

leuk om te zien hoe een ander het heeft ik kan ook zo'n rommeltje maken maar ik hoef niet steeds op te ruimen gelukkig dit heb ik ook gehad vond het vreselijk maar goed het is toch ook wel gezellig zo in de kamer bij de anderen
Groetjes Tineke

creaties van jopie zei

wat een rommel kan jij maken maar je moest eens bij mijn om een hoekje kunnen kijken de zelfde toestand ben dikwijls meer aan het opruimen dan kaarten maken lieve groetjes fijn weekend jopie